Klar med hemstudierna

Hej!
För ca 1h sedan blev jag ungefär klar med alla hemstudier, har tre matte tal kvar. Idag efter skolan var jag med Linn, vi pluggade matte och gick hem till min pappa för att han var tvungen att skriva på en lapp till skolan. Vid 5 åkte jag på bio med familjen och det var mysigt. Vi såg Hur många kramar finns det i världen. Har läst lite bloggar och tittat på Glee den senaste timmen och jag ska nog gå och lägga mig snart!
Imorgon kommer jag nog gåtill min faster om hon inte ska göra något speciellt.
 
Godnatt!
 

Kommentarer
Linnea säger:

Jättefin blogg!
Vill du ha mer bloggläsare? Vill du bli länkad på min blogg? Kolla då in min blogg så har du chansen att få mer bloggläsare och bli länkad på min blogg! Bloggen heter linneahellgrens.blogg.se

2013-08-24 | 15:46:30
Bloggadress: http://linneahellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback